APA:
کپیشجریان، بابک، نیکخواه تکمه داش، یونس، و حاجی اصغری، سیدیوسف. (1397). حفظ و جذب دانشجو در دانشگاه های پیام نور با نقش ارکان بازاریابی رابطه مند, کیفیت خدمات و رضایت دانشجویان. مطالعات نوین کاربردی در مدیریت اقتصاد و حسابداری، 1(2)، 71-91. SID. https://sid.ir/paper/523129/fa
Vancouver:
کپیشجریان بابک، نیکخواه تکمه داش یونس، حاجی اصغری سیدیوسف. حفظ و جذب دانشجو در دانشگاه های پیام نور با نقش ارکان بازاریابی رابطه مند, کیفیت خدمات و رضایت دانشجویان. مطالعات نوین کاربردی در مدیریت اقتصاد و حسابداری[Internet]. 1397؛1(2):71-91. Available from: https://sid.ir/paper/523129/fa
IEEE:
کپیبابک شجریان، یونس نیکخواه تکمه داش، و سیدیوسف حاجی اصغری، “حفظ و جذب دانشجو در دانشگاه های پیام نور با نقش ارکان بازاریابی رابطه مند, کیفیت خدمات و رضایت دانشجویان،” مطالعات نوین کاربردی در مدیریت اقتصاد و حسابداری، vol. 1، no. 2، pp. 71–91، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/523129/fa