APA:
کپیصانعیان، زهراالسادات، و صنایعی، علی. (1395). تأثیر ترکیب عوامل سنتی و برخط بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیک و تبلیغات توصیه ای. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 15(1 (پیاپی 25))، 161-178. SID. https://sid.ir/paper/523413/fa
Vancouver:
کپیصانعیان زهراالسادات، صنایعی علی. تأثیر ترکیب عوامل سنتی و برخط بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیک و تبلیغات توصیه ای. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1395؛15(1 (پیاپی 25)):161-178. Available from: https://sid.ir/paper/523413/fa
IEEE:
کپیزهراالسادات صانعیان، و علی صنایعی، “تأثیر ترکیب عوامل سنتی و برخط بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیک و تبلیغات توصیه ای،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 15، no. 1 (پیاپی 25)، pp. 161–178، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/523413/fa