APA:
کپیمحمودزاده، حسن، کتاب الهی، کسری، و آزادی، مهوش. (1397). اهمیت تدوین چارچوب شناسایی و ادراک برند های شهری با رویکرد گردشگری ملی (مطالعة موردی: کلانشهر تبریز). برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 7(27 )، 84-101. SID. https://sid.ir/paper/523996/fa
Vancouver:
کپیمحمودزاده حسن، کتاب الهی کسری، آزادی مهوش. اهمیت تدوین چارچوب شناسایی و ادراک برند های شهری با رویکرد گردشگری ملی (مطالعة موردی: کلانشهر تبریز). برنامه ریزی و توسعه گردشگری[Internet]. 1397؛7(27 ):84-101. Available from: https://sid.ir/paper/523996/fa
IEEE:
کپیحسن محمودزاده، کسری کتاب الهی، و مهوش آزادی، “اهمیت تدوین چارچوب شناسایی و ادراک برند های شهری با رویکرد گردشگری ملی (مطالعة موردی: کلانشهر تبریز)،” برنامه ریزی و توسعه گردشگری، vol. 7، no. 27 ، pp. 84–101، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/523996/fa