مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

302
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

173
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رابطه تمایل ورزشکاران به استفاده از برندهای داخلی با وفاداری و تصویرسازی در ایجاد ارزش ویژه برند

صفحات

 صفحه شروع 73 | صفحه پایان 84

چکیده

پوشاک ورزشی, بخشی از محصولات ورزشی است که با اقبال جهانی مواجه است. بنابراین, هدف از انجام این پژوهش, رابطه تمایلات ورزشکاران در استفاده از برندهای داخلی پوشاک ورزشی با وفاداری و تصویرسازی در ایجاد ارزش ویژه برند می باشد. این پژوهش از نوع توصیفی و مبتنی بر روش همبستگی است. جامعه آماری, ورزشکاران پسر شهرستان مرند و دارای بیمه فعال ورزشی بودند که 341 نفر به صورت تصادفی بر اساس جدول مورگان به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند که 320 پرسشنامه کامل مورد بررسی قرارگرفت. ابزار تحقیق, پرسشنامه محقق ساخته25 سئوالی 5گزینه ای بود که 10نفر از اساتید صاحب نظر دانشگاهی روایی صوری و محتوایی آن را تأیید کردند. پایایی ابزار نیز با روش آلفای کرونباخ تأیید شد (0. 89=α ). از روش کمترین مربعات جزیی و نرم-افزارPLS-Graph برای آزمون مدل تحقیق استفاده شد. نتایج نشان داد که عوامل (قیمت, کیفیت, طراحی و مدل-ملی گرایی) با تمایل به استفاده از برند و همچنین تمایل ورزشکاران نیز با وفاداری و تصویرسازی, رابطه مثبت و معنی داری داشت. بنابراین, وفاداری ورزشکاران در استفاده از برندهای داخلی پوشاک ورزشی, سبب ایجاد ارزش ویژه برند می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رمضانی نژاد، رحیم، آسایش، لیلا، عبدلی، مریم، و کارکن، معصومه. (1397). رابطه تمایل ورزشکاران به استفاده از برندهای داخلی با وفاداری و تصویرسازی در ایجاد ارزش ویژه برند. پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، 14(28 )، 73-84. SID. https://sid.ir/paper/524507/fa

    Vancouver: کپی

    رمضانی نژاد رحیم، آسایش لیلا، عبدلی مریم، کارکن معصومه. رابطه تمایل ورزشکاران به استفاده از برندهای داخلی با وفاداری و تصویرسازی در ایجاد ارزش ویژه برند. پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی[Internet]. 1397؛14(28 ):73-84. Available from: https://sid.ir/paper/524507/fa

    IEEE: کپی

    رحیم رمضانی نژاد، لیلا آسایش، مریم عبدلی، و معصومه کارکن، “رابطه تمایل ورزشکاران به استفاده از برندهای داخلی با وفاداری و تصویرسازی در ایجاد ارزش ویژه برند،” پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، vol. 14، no. 28 ، pp. 73–84، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/524507/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button