APA:
کپیشاه طهماسبی، اسماعیل، و قورچی بیگی، اسحاق. (1398). شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازه های ارتباطی در صنعت خرده فروشی زنجیره ای. مدیریت برند، 6(19 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/525972/fa
Vancouver:
کپیشاه طهماسبی اسماعیل، قورچی بیگی اسحاق. شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازه های ارتباطی در صنعت خرده فروشی زنجیره ای. مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(19 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/525972/fa
IEEE:
کپیاسماعیل شاه طهماسبی، و اسحاق قورچی بیگی، “شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازه های ارتباطی در صنعت خرده فروشی زنجیره ای،” مدیریت برند، vol. 6، no. 19 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/525972/fa