مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

790
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

423
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

فراتحلیل پیشران ها و پیامدهای برند کارفرما در ایران

صفحات

 صفحه شروع 00 | صفحه پایان 00

چکیده

 امروزه جذبوحفظ منابع انسانی با استعداد و شایسته به یک چالشمهم برای سازمان ها تبدیل شده است و پژوهشگران مختلف اهمیت اینسرمایهانسانی رابه عنوانیک منبعمزیترقابتی گوشزدکرده اند. در این راستا, پژوهش حاضر با استفاده از روش فرا تحلیل و بررسی نتایج پژوهش های انجام گرفته در زمینه عوامل موثر بر برند کارفرما در ایران و با استفاده از نرم افزار جامع فرا تحلیل (CMA) برای تجزیه وتحلیل داده ها انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی است. جامعه موردبررسی, تمامی مقالات پژوهشی انجام شده درباره این موضوع هستند که تا سال 1398 در ایران انجام شده است. در این بررسی, تعداد 23 متغیر مستقل و 14 متغیر وابسته شناسایی شد. نتیجه این بررسی فرا تحلیل نشان داد که متغیرهای ظرفیت هایسازمانی, عوامل خارجی, ارزیابی و تاثیر, استراتژی, عوامل داخلی, هویت و سازگاری برند, امنیت و مطلوبیت محیط کاری, شهرت سازمان, همکاری, ارزش متمایز و کاربردی, ارزش اجتماعی, نیازهای گروه هدف, لوگو و تصویر ذهنی, ارزش اقتصادی و بازار, برندسازی و برندگرایی و بازخورد بیشترین تاثیر بر برند کارفرما در ایران را داشته اند. همچنین نتایج این پژوهش نشان داد که برند کارفرما, متغیرهای مهمی مثل پیامد خارجی, پیامد داخلی, تمایل به ترک خدمت, رضایت کارکنان, سرمایه اجتماعی, نگهداشت کارکنان, هویت سازمانی, تصویرسازمان, شفافیت اهداف, تمایل به استخدام, تعهدسازمانی و وفاداری را تحت تاثیر قرار می دهد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    پناهی، بلال. (1398). فراتحلیل پیشران ها و پیامدهای برند کارفرما در ایران. مدیریت برند، 6(19 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/526210/fa

    Vancouver: کپی

    پناهی بلال. فراتحلیل پیشران ها و پیامدهای برند کارفرما در ایران. مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(19 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/526210/fa

    IEEE: کپی

    بلال پناهی، “فراتحلیل پیشران ها و پیامدهای برند کارفرما در ایران،” مدیریت برند، vol. 6، no. 19 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526210/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button