APA:
کپینوروزی، حسین، و بیگی، رویا. (1398). آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه ی عشق, وفاداری و هواداری از برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه ی اجتماعی اینستاگرام). مدیریت برند، 6(20 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/526211/fa
Vancouver:
کپینوروزی حسین، بیگی رویا. آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه ی عشق, وفاداری و هواداری از برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه ی اجتماعی اینستاگرام). مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(20 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/526211/fa
IEEE:
کپیحسین نوروزی، و رویا بیگی، “آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه ی عشق, وفاداری و هواداری از برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه ی اجتماعی اینستاگرام)،” مدیریت برند، vol. 6، no. 20 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526211/fa