Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

284
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

170
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه ی عشق، وفاداری و هواداری از برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه ی اجتماعی اینستاگرام)

صفحات

 صفحه شروع 00 | صفحه پایان 00

چکیده

 امروزه داشتن مشتریانی وفادار و حتی هوادار از برند که حتی در شرایط بحران به هواداری از برند بپردازند و با هواداری از برند تصویر برند را در ذهن سایر افراد بهبود بخشند, بسیار حایز اهمیت می باشد. با توجه به افزایش روزافزون کاربران رسانه های اجتماعی و با در نظر گرفتن آن ها به عنوان مشتریان بالقوه کسب وکارها و همچنین ازآنجاکه امروزه یکی از شبکه های اجتماعی محبوب و پرکاربرد برای کسب وکارها بخصوص در ایران, رسانه ی اجتماعی اینستاگرام می باشد, پژوهش حاضر به بررسی آمیختگی با برند در خود پنداره کاربران رسانه ی اجتماعی اینستاگرام با برندهای خدمات زیبایی که با توجه به قابلیت های تصویری اینستاگرام یکی از صنعت های رو به رشد و محبوب در شبکه های اینستاگرامی می باشد, می پردازد. این پژوهش کاربردی, توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه ی آماری پژوهش شامل کاربران رسانه ی اجتماعی اینستاگرام است که با استفاده از روش نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس, 280 نفر به عنوان نمونه ی آماری انتخاب شدند. تجزیه وتحلیل داده ها به روش مدل یابی معادلات ساختاری انجام شده است. بر اساس نتایج این پژوهش, توسعه ی آمیختگی با برند در خودپنداره مشتریان, برای صاحبان کسب وکار ایجاد هواداری از برند می کند و همچنین موجب وفاداری به آن برند می شود, بنابراین توصیه می شود صاحبان کسب وکار به توسعه ی برند خود به خصوص در بستر شبکه های اجتماعی پرکاربرد و تاثیرگذار مانند اینستاگرام با توجه به ویژگی های درونی و روان شناختی مصرف کنندگان, بپردازند تا بتوانند از منافع مادی و معنوی این شبکه ها استفاده کنند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نوروزی، حسین، و بیگی، رویا. (1398). آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه ی عشق, وفاداری و هواداری از برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه ی اجتماعی اینستاگرام). مدیریت برند، 6(20 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/526211/fa

    Vancouver: کپی

    نوروزی حسین، بیگی رویا. آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه ی عشق, وفاداری و هواداری از برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه ی اجتماعی اینستاگرام). مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(20 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/526211/fa

    IEEE: کپی

    حسین نوروزی، و رویا بیگی، “آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه ی عشق, وفاداری و هواداری از برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه ی اجتماعی اینستاگرام)،” مدیریت برند، vol. 6، no. 20 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526211/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا