Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

456
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

250
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی الگوی مفهومی جایگاه یابی مجدد برند

صفحات

 صفحه شروع 37 | صفحه پایان 80

چکیده

جایگاه یابی مجدد برند به معنای تغییر باورهای مشتریان در مورد برند و ایجاد یک موقعیت متمایز و جدید در ذهن مشتریان هدف است. از آنجایی که پژوهش های انجام شده در حیطه جایگاه یابی مجدد برند محدود است, پژوهش حاضر با هدف ارایه مدلی جامع از جایگاه یابی مجدد برند انجام شده است. این مطالعه یک پژوهش کیفی است که پژوهشگران در آن برای تحلیل داده ها, رویکرد نظریه داده بنیاد را به کمک نرم افزار مکس کیودی ای به کار بردند. مدل استخراج شده نشان می دهد که با توجه به روند پژوهش, عواملی مانند عدم رقابت پذیری محصول یا برند, زمینه ساز جایگاه یابی مجدد برند هستند و برای اجرای موفق فرآیند جایگاه یابی مجدد برند باید از استراتژی هایی مانند تغییر جایگاه روانی استفاده کرد. به علاوه, شناخت از مصرف کننده, جزو شرایط زمینه ای است که موجب تسهیل فرآیند می شود و مقاومت مصرف کننده نسبت به تغییر, جزو شرایطی مداخله گر است که در فرآیند اختلال ایجاد می کند. نهایتا اینکه پیامد این فرآیند, تغییر و بهبود جایگاه برند است

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نعلچی کاشی، علیرضا، طباطبایی نسب، سیدمحمد، طباطبایی نسب، زهره، و نایب زاده، شهناز. (1397). طراحی الگوی مفهومی جایگاه یابی مجدد برند. مدیریت برند، 5(13 )، 37-80. SID. https://sid.ir/paper/526224/fa

    Vancouver: کپی

    نعلچی کاشی علیرضا، طباطبایی نسب سیدمحمد، طباطبایی نسب زهره، نایب زاده شهناز. طراحی الگوی مفهومی جایگاه یابی مجدد برند. مدیریت برند[Internet]. 1397؛5(13 ):37-80. Available from: https://sid.ir/paper/526224/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا نعلچی کاشی، سیدمحمد طباطبایی نسب، زهره طباطبایی نسب، و شهناز نایب زاده، “طراحی الگوی مفهومی جایگاه یابی مجدد برند،” مدیریت برند، vol. 5، no. 13 ، pp. 37–80، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526224/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا