APA:
کپینعلچی کاشی، علیرضا، طباطبایی نسب، سیدمحمد، طباطبایی نسب، زهره، و نایب زاده، شهناز. (1397). طراحی الگوی مفهومی جایگاه یابی مجدد برند. مدیریت برند، 5(13 )، 37-80. SID. https://sid.ir/paper/526224/fa
Vancouver:
کپینعلچی کاشی علیرضا، طباطبایی نسب سیدمحمد، طباطبایی نسب زهره، نایب زاده شهناز. طراحی الگوی مفهومی جایگاه یابی مجدد برند. مدیریت برند[Internet]. 1397؛5(13 ):37-80. Available from: https://sid.ir/paper/526224/fa
IEEE:
کپیعلیرضا نعلچی کاشی، سیدمحمد طباطبایی نسب، زهره طباطبایی نسب، و شهناز نایب زاده، “طراحی الگوی مفهومی جایگاه یابی مجدد برند،” مدیریت برند، vol. 5، no. 13 ، pp. 37–80، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526224/fa