APA:
کپیدهقانی سلطانی، مهدی، رمضانی، سارا، کوشان، امیرحسین، و رضایی، فائزه. (1397). تاثیر رابطه مداری درک شده برند بر عملکرد برند با تبیین نقش احساسات مورد انتظار و هویت یابی مشتری با برند (مورد مطالعه: مشتریان هتل لاله تهران). مدیریت برند، 5(15 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/526473/fa
Vancouver:
کپیدهقانی سلطانی مهدی، رمضانی سارا، کوشان امیرحسین، رضایی فائزه. تاثیر رابطه مداری درک شده برند بر عملکرد برند با تبیین نقش احساسات مورد انتظار و هویت یابی مشتری با برند (مورد مطالعه: مشتریان هتل لاله تهران). مدیریت برند[Internet]. 1397؛5(15 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/526473/fa
IEEE:
کپیمهدی دهقانی سلطانی، سارا رمضانی، امیرحسین کوشان، و فائزه رضایی، “تاثیر رابطه مداری درک شده برند بر عملکرد برند با تبیین نقش احساسات مورد انتظار و هویت یابی مشتری با برند (مورد مطالعه: مشتریان هتل لاله تهران)،” مدیریت برند، vol. 5، no. 15 ، pp. 0–0، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526473/fa