APA:
کپیرحمانی تبار، نریمان، بهرامی، شهاب، و زردشتیان، شیرین. (1399). همبستگی بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات با نقش میانجی بازارگرایی در باشگاه های ورزشی. مدیریت ارتقای سلامت، 9(6 )، 14-24. SID. https://sid.ir/paper/527617/fa
Vancouver:
کپیرحمانی تبار نریمان، بهرامی شهاب، زردشتیان شیرین. همبستگی بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات با نقش میانجی بازارگرایی در باشگاه های ورزشی. مدیریت ارتقای سلامت[Internet]. 1399؛9(6 ):14-24. Available from: https://sid.ir/paper/527617/fa
IEEE:
کپینریمان رحمانی تبار، شهاب بهرامی، و شیرین زردشتیان، “همبستگی بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات با نقش میانجی بازارگرایی در باشگاه های ورزشی،” مدیریت ارتقای سلامت، vol. 9، no. 6 ، pp. 14–24، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/527617/fa