Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,080
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت، تجربه و پیشینه تحصیلی

صفحات

 صفحه شروع 159 | صفحه پایان 182

چکیده

 در سال های اخیر مفهوم تحول حرفه ای در حیطه آموزش زبان دوم خصوصا عوامل تاثیرگذار بر آن در دوره پساروش از اهمیت بسیار برخوردار شده است. این تحقیق با استفاده از پرسشنامه دلینگر و همکاران به ارتباط بین مولفه های این پرسشنامه و سه عامل معلم شامل جنسیت, تجربه, و پیشینه تحصیلی می پردازد. نتیجه تحقیق در مورد 59 معلم نشان می دهد که این عوامل عمدتا تاثیری بر برداشت معلمان ار کارآمدی خود ندارند. نتایج دال بر آن است که معلمان نیازمند رویکرد تامل گرا هستند تا درک درستی از کارآمدی خود پیدا کنند. اصل مقاله به صورت متن کامل انگلیسی, در بخش انگلیسی قابل رویت است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    تاج الدین، ضیاالدین، و خداوردی، ندا. (1390). باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت, تجربه و پیشینه تحصیلی. مجله زبانشناسی کاربردی، 14(1)، 159-182. SID. https://sid.ir/paper/55234/fa

    Vancouver: کپی

    تاج الدین ضیاالدین، خداوردی ندا. باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت, تجربه و پیشینه تحصیلی. مجله زبانشناسی کاربردی[Internet]. 1390؛14(1):159-182. Available from: https://sid.ir/paper/55234/fa

    IEEE: کپی

    ضیاالدین تاج الدین، و ندا خداوردی، “باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت, تجربه و پیشینه تحصیلی،” مجله زبانشناسی کاربردی، vol. 14، no. 1، pp. 159–182، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/55234/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا