APA:
کپیغباری بناب، باقر، و آدم زاده، فاطمه. (1386). تاثیر به کارگیری راهبردهای فراشناختی و شناختی در بهبود انشای دانش آموزان با اختلالات یادگیری در مقطع ابتدایی. روانشناسی و علوم تربیتی، 37(1)، 57-71. SID. https://sid.ir/paper/55637/fa
Vancouver:
کپیغباری بناب باقر، آدم زاده فاطمه. تاثیر به کارگیری راهبردهای فراشناختی و شناختی در بهبود انشای دانش آموزان با اختلالات یادگیری در مقطع ابتدایی. روانشناسی و علوم تربیتی[Internet]. 1386؛37(1):57-71. Available from: https://sid.ir/paper/55637/fa
IEEE:
کپیباقر غباری بناب، و فاطمه آدم زاده، “تاثیر به کارگیری راهبردهای فراشناختی و شناختی در بهبود انشای دانش آموزان با اختلالات یادگیری در مقطع ابتدایی،” روانشناسی و علوم تربیتی، vol. 37، no. 1، pp. 57–71، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/55637/fa