Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,846
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,414
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

3

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رابطه ویژگی های فردی و خانوادگی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان روان شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهران

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 21

چکیده

 در پژوهش حاضر رابطة پیشرفت تحصیلی با ویژگی های فردی و خانوادگی دانشجویان کارشناسی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران ورودی سال های 1372 تا 1376 بررسی شد. جمعیت مورد مطالعه 524 نفر (238 دختر 286 پسر) بود که از این تعداد نمونه ای حدود 230 نفر برای بررسی رابطة متغیرها, انتخاب شد.نتایج تحلیل رگرسیون نشان داد که از میان متغیرها, سه متغیر معدل دیپلم, نوع دیپلم, و نوع سهمیه ورودی دانشجویان پیش بین های معناداری برای پیشرفت تحصیلی در دانشگاه هستند.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

غلامعلی لواسانی، مسعود، و درانی، کمال. (1383). رابطه ویژگی های فردی و خانوادگی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان روان شناسی و علوم تربیتی, دانشگاه تهران. روانشناسی و علوم تربیتی، 34(2)، 1-21. SID. https://sid.ir/paper/55683/fa

Vancouver: کپی

غلامعلی لواسانی مسعود، درانی کمال. رابطه ویژگی های فردی و خانوادگی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان روان شناسی و علوم تربیتی, دانشگاه تهران. روانشناسی و علوم تربیتی[Internet]. 1383؛34(2):1-21. Available from: https://sid.ir/paper/55683/fa

IEEE: کپی

مسعود غلامعلی لواسانی، و کمال درانی، “رابطه ویژگی های فردی و خانوادگی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان روان شناسی و علوم تربیتی, دانشگاه تهران،” روانشناسی و علوم تربیتی، vol. 34، no. 2، pp. 1–21، 1383، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/55683/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا