APA:
کپیخانجانی، زینب، باباپورخیرالدین، جلیل، نورآذر، سیدغلامرضا، و سروری، محسن. (1394). اثر بخشی آموزش فنون وارونه سازی عادت در کاهش شدت, فراوانی, پیچیدگی و تداخل سندرم تورت و تیک های حرکتی. مجله مطالعات علوم پزشکی (مجله پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه)، 26(11)، 948-959. SID. https://sid.ir/paper/64352/fa
Vancouver:
کپیخانجانی زینب، باباپورخیرالدین جلیل، نورآذر سیدغلامرضا، سروری محسن. اثر بخشی آموزش فنون وارونه سازی عادت در کاهش شدت, فراوانی, پیچیدگی و تداخل سندرم تورت و تیک های حرکتی. مجله مطالعات علوم پزشکی (مجله پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه)[Internet]. 1394؛26(11):948-959. Available from: https://sid.ir/paper/64352/fa
IEEE:
کپیزینب خانجانی، جلیل باباپورخیرالدین، سیدغلامرضا نورآذر، و محسن سروری، “اثر بخشی آموزش فنون وارونه سازی عادت در کاهش شدت, فراوانی, پیچیدگی و تداخل سندرم تورت و تیک های حرکتی،” مجله مطالعات علوم پزشکی (مجله پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه)، vol. 26، no. 11، pp. 948–959، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/64352/fa