APA:
کپیبازرگان، زهرا، و برارپور، گلرخ. (1391). اثربخشی آموزش متقابل بر درس روخوانی فارسی و عزت نفس دانش آموزان مقطع ابتدایی. پژوهشهای روان شناختی، 15(1 (پیاپی 29))، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/66303/fa
Vancouver:
کپیبازرگان زهرا، برارپور گلرخ. اثربخشی آموزش متقابل بر درس روخوانی فارسی و عزت نفس دانش آموزان مقطع ابتدایی. پژوهشهای روان شناختی[Internet]. 1391؛15(1 (پیاپی 29)):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/66303/fa
IEEE:
کپیزهرا بازرگان، و گلرخ برارپور، “اثربخشی آموزش متقابل بر درس روخوانی فارسی و عزت نفس دانش آموزان مقطع ابتدایی،” پژوهشهای روان شناختی، vol. 15، no. 1 (پیاپی 29)، pp. 0–0، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/66303/fa