APA:
کپیاحمدی، پرویز، و پوراشرف، یاسان اله. (1386). مسیر رضایتمندی مشتری در بانکهای تجاری. مدرس علوم انسانی، 11(3 (پیاپی 52))، 29-58. SID. https://sid.ir/paper/6880/fa
Vancouver:
کپیاحمدی پرویز، پوراشرف یاسان اله. مسیر رضایتمندی مشتری در بانکهای تجاری. مدرس علوم انسانی[Internet]. 1386؛11(3 (پیاپی 52)):29-58. Available from: https://sid.ir/paper/6880/fa
IEEE:
کپیپرویز احمدی، و یاسان اله پوراشرف، “مسیر رضایتمندی مشتری در بانکهای تجاری،” مدرس علوم انسانی، vol. 11، no. 3 (پیاپی 52)، pp. 29–58، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/6880/fa