APA:
کپیرجب زاده قطری، علی، خدیور، آمنه، و کاظمی، عبدالعظیم. (1386). بررسی تاثیر الگوی زنجیره تامین بر بهبود کیفیت ارایه خدمات به مشتریان و تدوین مولفه های اصلی. پژوهشنامه بازرگانی، 11(43)، 185-223. SID. https://sid.ir/paper/7374/fa
Vancouver:
کپیرجب زاده قطری علی، خدیور آمنه، کاظمی عبدالعظیم. بررسی تاثیر الگوی زنجیره تامین بر بهبود کیفیت ارایه خدمات به مشتریان و تدوین مولفه های اصلی. پژوهشنامه بازرگانی[Internet]. 1386؛11(43):185-223. Available from: https://sid.ir/paper/7374/fa
IEEE:
کپیعلی رجب زاده قطری، آمنه خدیور، و عبدالعظیم کاظمی، “بررسی تاثیر الگوی زنجیره تامین بر بهبود کیفیت ارایه خدمات به مشتریان و تدوین مولفه های اصلی،” پژوهشنامه بازرگانی، vol. 11، no. 43، pp. 185–223، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/7374/fa