APA:
کپیبدری گرگری، رحیم، و قناعت پیشه، عترت الزهرا. (1394). تاثیر روش آموزشی افسانه زدایی علمی بر تفکر انتقادی دانش آموزان. نوآوری های آموزشی، 14(55)، 7-21. SID. https://sid.ir/paper/75436/fa
Vancouver:
کپیبدری گرگری رحیم، قناعت پیشه عترت الزهرا. تاثیر روش آموزشی افسانه زدایی علمی بر تفکر انتقادی دانش آموزان. نوآوری های آموزشی[Internet]. 1394؛14(55):7-21. Available from: https://sid.ir/paper/75436/fa
IEEE:
کپیرحیم بدری گرگری، و عترت الزهرا قناعت پیشه، “تاثیر روش آموزشی افسانه زدایی علمی بر تفکر انتقادی دانش آموزان،” نوآوری های آموزشی، vol. 14، no. 55، pp. 7–21، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/75436/fa