APA:
کپیملکی، مصطفی، محمدی، سخاوت، شریعتی نیا، صدیقه، شمس، محسن، عابدی راد، علی، نصیری، راضیه، کوهگرد، سجاد، اکاران، محمدجواد، کاظمی، فاطمه، زمانی، شهناز، و فرارویی، محمد. (1393). تعیین دیدگاه ها, نگرش و رفتارهای رانندگان تاکسی شهر یاسوج, گام اول در طراحی یک مداخله رفتاری مبتنی بر بازاریابی اجتماعی. ارمغان دانش، 19(2 (پی در پی 85))، 161-177. SID. https://sid.ir/paper/78003/fa
Vancouver:
کپیملکی مصطفی، محمدی سخاوت، شریعتی نیا صدیقه، شمس محسن، عابدی راد علی، نصیری راضیه، کوهگرد سجاد، اکاران محمدجواد، کاظمی فاطمه، زمانی شهناز، فرارویی محمد. تعیین دیدگاه ها, نگرش و رفتارهای رانندگان تاکسی شهر یاسوج, گام اول در طراحی یک مداخله رفتاری مبتنی بر بازاریابی اجتماعی. ارمغان دانش[Internet]. 1393؛19(2 (پی در پی 85)):161-177. Available from: https://sid.ir/paper/78003/fa
IEEE:
کپیمصطفی ملکی، سخاوت محمدی، صدیقه شریعتی نیا، محسن شمس، علی عابدی راد، راضیه نصیری، سجاد کوهگرد، محمدجواد اکاران، فاطمه کاظمی، شهناز زمانی، و محمد فرارویی، “تعیین دیدگاه ها, نگرش و رفتارهای رانندگان تاکسی شهر یاسوج, گام اول در طراحی یک مداخله رفتاری مبتنی بر بازاریابی اجتماعی،” ارمغان دانش، vol. 19، no. 2 (پی در پی 85)، pp. 161–177، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/78003/fa