APA:
کپیحسین آبادی ساده، داوود، سعیدنیا، حمیدرضا، استایدل، پیتر، و حیدرزاده، کامبیز. (1396). مطالعه ی نقش شعارهای اجتماعی در میزان توجه به تبلیغات محیطی به وسیله ی بررسی تعقیب بینایی. تازه های علوم شناختی، 19(4 )، 10-19. SID. https://sid.ir/paper/82725/fa
Vancouver:
کپیحسین آبادی ساده داوود، سعیدنیا حمیدرضا، استایدل پیتر، حیدرزاده کامبیز. مطالعه ی نقش شعارهای اجتماعی در میزان توجه به تبلیغات محیطی به وسیله ی بررسی تعقیب بینایی. تازه های علوم شناختی[Internet]. 1396؛19(4 ):10-19. Available from: https://sid.ir/paper/82725/fa
IEEE:
کپیداوود حسین آبادی ساده، حمیدرضا سعیدنیا، پیتر استایدل، و کامبیز حیدرزاده، “مطالعه ی نقش شعارهای اجتماعی در میزان توجه به تبلیغات محیطی به وسیله ی بررسی تعقیب بینایی،” تازه های علوم شناختی، vol. 19، no. 4 ، pp. 10–19، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/82725/fa