APA:
کپینجفی، مصطفی، محمدی، محمدرضا، تهرانی دوست، مهدی، علاقبندراد، جواد، و آثاری، شروین. (1383). تاثیر دو نوع مداخله رایانه ای بر نمرات املای کودکان دبستانی مبتلا به اختلال بیش فعالی - کم توجهی
. تازه های علوم شناختی، 6(2-1 (مسلسل 22))، 51-58. SID. https://sid.ir/paper/82747/fa
Vancouver:
کپینجفی مصطفی، محمدی محمدرضا، تهرانی دوست مهدی، علاقبندراد جواد، آثاری شروین. تاثیر دو نوع مداخله رایانه ای بر نمرات املای کودکان دبستانی مبتلا به اختلال بیش فعالی - کم توجهی
. تازه های علوم شناختی[Internet]. 1383؛6(2-1 (مسلسل 22)):51-58. Available from: https://sid.ir/paper/82747/fa
IEEE:
کپیمصطفی نجفی، محمدرضا محمدی، مهدی تهرانی دوست، جواد علاقبندراد، و شروین آثاری، “تاثیر دو نوع مداخله رایانه ای بر نمرات املای کودکان دبستانی مبتلا به اختلال بیش فعالی - کم توجهی
،” تازه های علوم شناختی، vol. 6، no. 2-1 (مسلسل 22)، pp. 51–58، 1383، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/82747/fa