مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,520
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

805
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر کشور مبدا بر تصمیم خرید مشتری مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان

صفحات

 صفحه شروع 37 | صفحه پایان 56

چکیده

 اهمیت اطلاعات کشور مبدا به عنوان یکی از مهمترین سرنخ های بیرونی موثر بر تصمیم خرید, موضوع بسیاری از تحقیقات قرار گرفته است. به همین دلیل, این تحقیق با در نظر گرفتن 142 نفر از دانشجویان دانشگاه اصفهان به عنوان نمونه آماری تحقیق, نخست, اهمیت اطلاعات کشور مبدا محصول را مورد بررسی قرار داده و سپس با استفاده از تحلیل عاملی, فاکتورهای اصلی تبیین کننده اهمیت اطلاعات کشور مبدا در جامعه مورد بررسی (ارزش اجتماعی, کیفیت و اصالت محصول) مشخص شدند. هم چنین نتایج آزمون  ANOVAبیانگر این مطلب است که متغیرهای جمعیت شناختی, اهمیت استنباط شده از اطلاعات کشور مبدا موثر را تحت تاثیر قرار می دهد. در بخش دوم این تحقیق, ارزیابی دانشجویان از کیفیت محصولات 4 کشور مختلف مورد بررسی قرار گرفته است که نتایج حاکی از آن است که محصولات ژاپنی از نظر کیفیت, بالاترین و محصولات ایرانی, پایین ترین محصولات ارزیابی شده اند.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رنجبریان، بهرام، و قلی زاده شغل آباد، رسول. (1387). تاثیر کشور مبدا بر تصمیم خرید مشتری مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان. دانش مدیریت، 21(81)، 37-56. SID. https://sid.ir/paper/88116/fa

    Vancouver: کپی

    رنجبریان بهرام، قلی زاده شغل آباد رسول. تاثیر کشور مبدا بر تصمیم خرید مشتری مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان. دانش مدیریت[Internet]. 1387؛21(81):37-56. Available from: https://sid.ir/paper/88116/fa

    IEEE: کپی

    بهرام رنجبریان، و رسول قلی زاده شغل آباد، “تاثیر کشور مبدا بر تصمیم خرید مشتری مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان،” دانش مدیریت، vol. 21، no. 81، pp. 37–56، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/88116/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button