Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

341
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

106
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

چگونه توانستم با رفع مشکلات تدریس در شاد فراگیری مهارت صحبت کردن دانش آموزانم را به زبان انگلیسی تسهیل کنم؟

نویسندگان

حاجی علی بیکی حسن

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 تحقیق حاضر در سال تحصیلی 00-99 در کلاس های هفتم تا نهم آموزشگاه هیئت امنایی شهید عاشوری شهرتهران با میانگین فراوانی 32 نفر در هر کلاس انجام شده است. مساله ی مورد نظر, در ابتدای نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 و ابتدای سال تحصیلی 00-99 در شرایط کرونایی و استفاده از فضای مجازی جهت آموزش در نرم افزار های بله, تلگرام و شاد با 2 مشکل عمده مواجهه بودم اول بی علاقگی و کم کاری دانش آموزان کلاس و دوم دشواری یاد دهی و یادگیری زبان انگلیسی در فضای مجازی بوده و هدف از انجام این پژوهش, توسعه پایدار و افزایش میزان علاقه مندی دانش آموزان پایه های هفتم تا نهم با تمرکز بر یکی از کلاس های هشتم در درس زبان انگلیسی و یادگیری و توانایی صحبت بوده است. بر این اساس, پژوهشگر با استفاده از پرسش نامه و سوالات خودساخته مصاحبه و تجربیات تدریس در کلاس های حضوری و روش های نوین تدریس مجازی از منابع گوناگون تحقیق مانند: کتاب ها, سایت های اینترنتی آموزش زبان انگلیسیTeaching, مجلات, روزنامه ها به انتخاب چندین راه کار عملی از این میان پرداخته و پس از اعتبار بخشی توسط پژوهشگر, به اجرای آنها اقدام نمود. لازم به ذکر است, بعد از اجرای راه حل های فوق, پژوهشگر توانست تا فراوانی دانش آموزان علاقه مند به یادگیری و توانایی صحبت به زبان انگلیسی را نزدیک به 100 درصد برساند. در پایان این نتیجه به دست آمد که استفاده از روش های متنوع و جدید تدریس, توجه به تفاوت های فردی و نیازها و علایق و تقویت حافظه ی دیداری و شنیداری و ایجاد جذابیت برای حضور در کلاس مجازی در بالا بردن میزان علاقه به یادگیری و صحبت به زبان انگلیسی در همه دانش آموزان با هر میزان از یادگیری قبلی از زبان انگلیسی موثر بوده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حاجی علی بیکی، حسن. (1400). چگونه توانستم با رفع مشکلات تدریس در شاد فراگیری مهارت صحبت کردن دانش آموزانم را به زبان انگلیسی تسهیل کنم؟. کنفرانس بین المللی زبان، ادبیات، تاریخ و تمدن. SID. https://sid.ir/paper/901840/fa

    Vancouver: کپی

    حاجی علی بیکی حسن. چگونه توانستم با رفع مشکلات تدریس در شاد فراگیری مهارت صحبت کردن دانش آموزانم را به زبان انگلیسی تسهیل کنم؟. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901840/fa

    IEEE: کپی

    حسن حاجی علی بیکی، “چگونه توانستم با رفع مشکلات تدریس در شاد فراگیری مهارت صحبت کردن دانش آموزانم را به زبان انگلیسی تسهیل کنم؟،” presented at the کنفرانس بین المللی زبان، ادبیات، تاریخ و تمدن. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901840/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

    طرح های مرتبط

    کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا