APA:
کپیمعیری، آزیتا، محمودی، قهرمان، و دباغی، فاطمه. (1397). مولفه های موثر برترجیح در انتخاب مراکز درمانی توسط بیماران بر اساس عوامل هفتگانه آمیخته بازاریابی در بیمارستان های ایران. مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، 26(1 )، 62-72. SID. https://sid.ir/paper/90447/fa
Vancouver:
کپیمعیری آزیتا، محمودی قهرمان، دباغی فاطمه. مولفه های موثر برترجیح در انتخاب مراکز درمانی توسط بیماران بر اساس عوامل هفتگانه آمیخته بازاریابی در بیمارستان های ایران. مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی ایلام[Internet]. 1397؛26(1 ):62-72. Available from: https://sid.ir/paper/90447/fa
IEEE:
کپیآزیتا معیری، قهرمان محمودی، و فاطمه دباغی، “مولفه های موثر برترجیح در انتخاب مراکز درمانی توسط بیماران بر اساس عوامل هفتگانه آمیخته بازاریابی در بیمارستان های ایران،” مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، vol. 26، no. 1 ، pp. 62–72، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/90447/fa