APA:
کپیپورحنیفه، حوریه، افروز، غلامعلی، و ارجمندنیا، علی اکبر. (1398). اثربخشی برنامه آموزشی کاربردی خانواده محور بر توانش های نوشتن دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون. مجله علوم روانشناختی، 18(80 )، 905-912. SID. https://sid.ir/paper/93200/fa
Vancouver:
کپیپورحنیفه حوریه، افروز غلامعلی، ارجمندنیا علی اکبر. اثربخشی برنامه آموزشی کاربردی خانواده محور بر توانش های نوشتن دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون. مجله علوم روانشناختی[Internet]. 1398؛18(80 ):905-912. Available from: https://sid.ir/paper/93200/fa
IEEE:
کپیحوریه پورحنیفه، غلامعلی افروز، و علی اکبر ارجمندنیا، “اثربخشی برنامه آموزشی کاربردی خانواده محور بر توانش های نوشتن دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون،” مجله علوم روانشناختی، vol. 18، no. 80 ، pp. 905–912، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/93200/fa