APA:
کپیصادقی سیاح، علی، افروز، غلامعلی، ارجمندنیا، علی اکبر، و غلامعلی لواسانی، مسعود. (1397). اثربخشی آموزش متون کاربردی بر مهارت خواندن دانش آموزان آهسته گام (ناتوانی هوشی) دبستانی دارای نشانگان داون با رویکرد برنامهٔ آموزش انفرادی خانواده محور. مطالعات ناتوانی، 8(- )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/517191/fa
Vancouver:
کپیصادقی سیاح علی، افروز غلامعلی، ارجمندنیا علی اکبر، غلامعلی لواسانی مسعود. اثربخشی آموزش متون کاربردی بر مهارت خواندن دانش آموزان آهسته گام (ناتوانی هوشی) دبستانی دارای نشانگان داون با رویکرد برنامهٔ آموزش انفرادی خانواده محور. مطالعات ناتوانی[Internet]. 1397؛8(- ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/517191/fa
IEEE:
کپیعلی صادقی سیاح، غلامعلی افروز، علی اکبر ارجمندنیا، و مسعود غلامعلی لواسانی، “اثربخشی آموزش متون کاربردی بر مهارت خواندن دانش آموزان آهسته گام (ناتوانی هوشی) دبستانی دارای نشانگان داون با رویکرد برنامهٔ آموزش انفرادی خانواده محور،” مطالعات ناتوانی، vol. 8، no. - ، pp. 0–0، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517191/fa