APA:
کپیاستکی، مهناز، عشایری، حسن، برجعلی، احمد، تبریزی، مصطفی، و دلاور، علی. (1386). مقایسه اثربخشی دو روش آموزش دو نیمکره مغز و آموزش موسیقی در بهبود عملکرد حساب نارسایی دانش آموزان دختر. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، 7(4 (پیاپی 26))، 425-448. SID. https://sid.ir/paper/96428/fa
Vancouver:
کپیاستکی مهناز، عشایری حسن، برجعلی احمد، تبریزی مصطفی، دلاور علی. مقایسه اثربخشی دو روش آموزش دو نیمکره مغز و آموزش موسیقی در بهبود عملکرد حساب نارسایی دانش آموزان دختر. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)[Internet]. 1386؛7(4 (پیاپی 26)):425-448. Available from: https://sid.ir/paper/96428/fa
IEEE:
کپیمهناز استکی، حسن عشایری، احمد برجعلی، مصطفی تبریزی، و علی دلاور، “مقایسه اثربخشی دو روش آموزش دو نیمکره مغز و آموزش موسیقی در بهبود عملکرد حساب نارسایی دانش آموزان دختر،” کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، vol. 7، no. 4 (پیاپی 26)، pp. 425–448، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/96428/fa