مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

244
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

301
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

سبک یادگیری دانشجویان مامایی در ایران بر اساس نظریه کلب (Kolb): یک مطالعه مروری

صفحات

 صفحه شروع 55 | صفحه پایان 62

چکیده

 زمینه: شناسایی عوامل موثر در یادگیری یکی از مقوله های مهم و مد نظر محققان است. یکی از این عوامل مهم و تاثیرگذار در یادگیری سبک یادگیری دانشجویان است. سبک های یادگیری غالب استفاده شده دانشجویان دانشگاه های مختلف در ایران متفاوت است. هدف: این مطالعه با هدف مروری بر سبک های یادگیری دانشجویان مامایی در ایران انجام شد. مواد و روش ها: در این مطالعه کلیدواژه های سبک های یادگیری, دانشجویان مامایی و نظریه کلب به فارسی و انگلیسی در پایگاه های گوگل اسکولار, پاب مد, پایگاه علمی جهاد دانشگاهی, اسکوپوس و مگ ایران در محدوده سال 2000 تا 2020 جست وجو شد. از بین 28 مقاله یافت شده, در نهایت 9 مقاله مرتبط را بررسی کردیم. یافته ها: با توجه به بررسی مقالات, مشاهده شد که یادگیری در دانشجویان مامایی معمولا با استفاده از چندین سبک انجام می شود و بیشترین سبک هایی که استفاده می شوند, به ترتیب سبک یادگیری هم گرا و جذب کننده است. نتیجه گیری: با توجه به اینکه سبک یادگیری غالب در دانشجویان مامایی هم گرا و جذب کننده است, ضمن در نظر گرفتن تفاوت های فردی, باید برنامه ریزی آموزشی و انتخاب روش تدریس به نحوی باشد که متناسب با سبک های یادگیری مختلف دانشجویان بوده و از روش های متنوع و نوین آموزشی استفاده شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سوری نژاد، حدیث، حقانی، فریبا، بیگی، مرجان، و ادیب مقدم، الهام. (1400). سبک یادگیری دانشجویان مامایی در ایران بر اساس نظریه کلب (Kolb): یک مطالعه مروری. مجله دانشگاه علوم پزشکی گیلان، 30(117 )، 55-62. SID. https://sid.ir/paper/968337/fa

    Vancouver: کپی

    سوری نژاد حدیث، حقانی فریبا، بیگی مرجان، ادیب مقدم الهام. سبک یادگیری دانشجویان مامایی در ایران بر اساس نظریه کلب (Kolb): یک مطالعه مروری. مجله دانشگاه علوم پزشکی گیلان[Internet]. 1400؛30(117 ):55-62. Available from: https://sid.ir/paper/968337/fa

    IEEE: کپی

    حدیث سوری نژاد، فریبا حقانی، مرجان بیگی، و الهام ادیب مقدم، “سبک یادگیری دانشجویان مامایی در ایران بر اساس نظریه کلب (Kolb): یک مطالعه مروری،” مجله دانشگاه علوم پزشکی گیلان، vol. 30، no. 117 ، pp. 55–62، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/968337/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button