مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

203
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

100
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی سیستم نظام جبران خدمات با رویکرد بهبود برند کارفرمایی در بانک رفاه (مطالعه موردی استان مازندران)

صفحات

 صفحه شروع 216 | صفحه پایان 231

چکیده

 هدف: تحقیق حاضر به طراحی سیستم نظام جبران خدمات با رویکرد بهبود برند کارفرمایی در بانک رفاه (مطالعه موردی استان مازندران) پرداخته است. مواد و روش ها: روش این تحقیق ازنظر نوع داده ها هم در زمره ی روش های کیفی و هم روش های کمی قرار دارد و به صورت توأمان از هر دو روش استفاده شده است, به عبارتی از آنجا که در این پژوهش ابتدا محقق قصد دارد رویکرد مطلوب سیستم نظام جبران خدمات با رویکرد بهبود برند کارفرمایی را با استفاده از مصاحبه با خبرگان و متخصصان دانشگاهی و سازمانی شناسایی کند (مرحله کیفی) و سپس با استفاده از نتایج به دست آمده به طراحی یک ابزار و اجرای آن روی نمونه آماری, به منظور اعتباریابی الگوی حاصله, بپردازد (مرحله کمّی), لذا می توان گفت روش تحقیق مورد استفاده ازنظر نوع داده ها روش تحقیق آمیخته (مختلط) است. جامعه آماری این پژوهش شامل کارکنان و مدیران بانک رفاه استان مازندران میباشند که طبق بررسی های به عمل آمده و آمار موجود, تعداد کارکنان خبره و ارشد شاغل در شعب بانک رفاه اسان مازندران 100 نفر می باشد. روش نمونه گیری در این طرح با استفاده از روش نمونه گیری طبقه ای می باشد. در این تحقیق نیز چون حجم جامعه محدود است حجم نمونه اولیه 79 نفر برآورد می گردد. در این تحقیق از روش تحقیق کیفی و هم از روش تحقیق کمی استفاده می کنیم در بخش تحلیل کمی به تعیین وزن دقیق ابعاد و معیارها با توجه به پیچیده بودن مدل دشوار میباشد, جهت تحلیل داده ها مدل از روشهای از آمار استنباطی استفاده خواهد شد, تا روابط و وابستگی متقابل بین معیارهای و ابعاد مشخص شود. در این بخش نه تنها روابط میان عوامل را تحلیل خواهد کرد, بلکه وزن دقیق هر یک از عوامل را نیز بدست خواهد آورد. کلیه ی این تجزیه و تحلیل ها به وسیله ی نرم افزار SPSS19 و LISREL 8. 54 انجام گردیده است. یافته ها: در پایان تحقیق, ضمن ارائه تفصیلی نتایج و یافته ها, موارد مذکور جمع بندی شده و پیشنهادات کاربردی مرتبط با آن برای مدیران و کارشناسان و نیز ادامه و پیگیری تحقیقات مشابه در آینده ارائه شده است. نتیجه گیری: بنابراین می توان گفت که ازنقطه نظر کارکنان (رضایت از حقوق دریافتی, عادلانه بودن سیستم پرداخت, منطقی بودن سیستم پرداخت, پرداخت بابت اضافه کاری و پاداشهای مالی مستقیم) می تواند موجب ایجاد انگیزه و درنتیجه بهبود برند کارفرمایی شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    طالبی احمدی، سیدکامبیز، طبری، مجتبی، و قلی پورکنعانی، یوسف. (1400). طراحی سیستم نظام جبران خدمات با رویکرد بهبود برند کارفرمایی در بانک رفاه (مطالعه موردی استان مازندران). سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت، 5(3 )، 216-231. SID. https://sid.ir/paper/985173/fa

    Vancouver: کپی

    طالبی احمدی سیدکامبیز، طبری مجتبی، قلی پورکنعانی یوسف. طراحی سیستم نظام جبران خدمات با رویکرد بهبود برند کارفرمایی در بانک رفاه (مطالعه موردی استان مازندران). سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت[Internet]. 1400؛5(3 ):216-231. Available from: https://sid.ir/paper/985173/fa

    IEEE: کپی

    سیدکامبیز طالبی احمدی، مجتبی طبری، و یوسف قلی پورکنعانی، “طراحی سیستم نظام جبران خدمات با رویکرد بهبود برند کارفرمایی در بانک رفاه (مطالعه موردی استان مازندران)،” سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت، vol. 5، no. 3 ، pp. 216–231، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/985173/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button