APA:
کپیعلمدارخولکی، مریم، نعامی، عبداله، و تقی پور، محمد. (1397). تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بیمه ایران (به انضمام مطالعه موردی). مهندسی فرآیندها، 5(11 )، 30-44. SID. https://sid.ir/paper/517021/fa
Vancouver:
کپیعلمدارخولکی مریم، نعامی عبداله، تقی پور محمد. تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بیمه ایران (به انضمام مطالعه موردی). مهندسی فرآیندها[Internet]. 1397؛5(11 ):30-44. Available from: https://sid.ir/paper/517021/fa
IEEE:
کپیمریم علمدارخولکی، عبداله نعامی، و محمد تقی پور، “تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بیمه ایران (به انضمام مطالعه موردی)،” مهندسی فرآیندها، vol. 5، no. 11 ، pp. 30–44، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517021/fa