مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,003
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

422
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بیمه ایران (به انضمام مطالعه موردی)

صفحات

 صفحه شروع 30 | صفحه پایان 44

چکیده

 سابقه و هدف: در دنیای امروز سرمایه اصلی بسیاری از سازمان ها, برند آن سازمان است. در تحقیق حاضر به تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی برارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بیمه ایران پرداخته شد. مواد و روش ها: تحقیق فوق از نظر هدف, کاربردی واز منظر روش, توصیفی می باشد. تعداد نمونه, 384 نفر از کلیه مشتریان بیمه ایران در منطقه 5 شهر تهران که به صورت غیراحتمالی در دسترس و براساس فرمول کوکران انتخاب شد که با استفاده از آزمون کلومروف اسمیرینوف, تی تک نمونه ای و رگرسیون به بررسی تأثیر بین فرضیه پرداخته شد. یافته ها: یافته ها نشان می دهد که مدیران می بایست توجه بیشتری به نظم علیتی مربوط به ارزش برند داشته باشند. مدیران می بایست ابتدا آگاهی از برند را به عنوان ابزاری مرجع در زمینه ی ارتباطات مختلف با برند, هم چون ارزش آن از دید مشتری, و ویژگی های ادراک شده در مورد برند در نظر بگیرند. در ادامه و به عنوان راهی برای ایجاد وفاداری بیشتر, مدیران می بایست تمرکز بیشتری بر مساله ی ارتباط با برند داشته باشند. استنتاج: تبلیغات بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بیمه ایران تأثیر دارد و بیمه ایران می تواند بر شناخت بهترکاربران تأثیرگذار باشد, بطوریکه کاربران با دیدن تبلیغات بیمه ایران, به این برند وفادار شده و شهرت سازمان بیشتر می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    علمدارخولکی، مریم، نعامی، عبداله، و تقی پور، محمد. (1397). تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بیمه ایران (به انضمام مطالعه موردی). مهندسی فرآیندها، 5(11 )، 30-44. SID. https://sid.ir/paper/517021/fa

    Vancouver: کپی

    علمدارخولکی مریم، نعامی عبداله، تقی پور محمد. تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بیمه ایران (به انضمام مطالعه موردی). مهندسی فرآیندها[Internet]. 1397؛5(11 ):30-44. Available from: https://sid.ir/paper/517021/fa

    IEEE: کپی

    مریم علمدارخولکی، عبداله نعامی، و محمد تقی پور، “تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بیمه ایران (به انضمام مطالعه موردی)،” مهندسی فرآیندها، vol. 5، no. 11 ، pp. 30–44، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517021/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button