APA:
کپیملکی مین باش رزگاه، مرتضی، دهقانی سلطانی، مهدی، فارسی زاده، حسین، و باغانی، علی. (1394). بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند در صنعت بانکداری. تحقیقات بازاریابی نوین، 5(4 (پیاپی 19) )، 119-138. SID. https://sid.ir/paper/519295/fa
Vancouver:
کپیملکی مین باش رزگاه مرتضی، دهقانی سلطانی مهدی، فارسی زاده حسین، باغانی علی. بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند در صنعت بانکداری. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(4 (پیاپی 19) ):119-138. Available from: https://sid.ir/paper/519295/fa
IEEE:
کپیمرتضی ملکی مین باش رزگاه، مهدی دهقانی سلطانی، حسین فارسی زاده، و علی باغانی، “بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند در صنعت بانکداری،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 4 (پیاپی 19) ، pp. 119–138، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/519295/fa