Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,384
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

639
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند در صنعت بانکداری

صفحات

 صفحه شروع 119 | صفحه پایان 138

چکیده

 امروزه, اهمیت توجه به خدمات ارایه شده در سازمان های خدماتی به اندازه ای افزایش یافته که توجه بسیاری از اندیشمندان مراکز تحقیقاتی و مدیران سازمان ها را به خود معطوف داشته است. از طرفی, وفاداری نیز از جمله مواردی است که بازاریابی امروز به آن توجه زیادی می کند. هدف از این تحقیق بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند با آزمون مدل اصلاح شده برند خدماتی در صنعت بانکداری است. جامعه آماری این تحقیق مشتریان بانک تجارت در شهر تهران بوده و حجم نمونه 385 نفر است که به صورت نمونه گیری در دسترس انتخاب شده اند. تحقیق حاضر از نظر هدف, کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها, از نوع توصیفی - پیمایشی است. مدل مورد مطالعه با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری و رویکرد کمترین مربعات جزیی مورد آزمون قرار گرفته است. نتایج حاکی از آن است که شواهد برند و آوازه برند از طریق رضایت برند و نگرش بر وفاداری برند در صنعت بانکداری تاثیر دارد. این درحالی است که آوازه برند بر رضایت برند تاثیر ندارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ملکی مین باش رزگاه، مرتضی، دهقانی سلطانی، مهدی، فارسی زاده، حسین، و باغانی، علی. (1394). بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند در صنعت بانکداری. تحقیقات بازاریابی نوین، 5(4 (پیاپی 19) )، 119-138. SID. https://sid.ir/paper/519295/fa

    Vancouver: کپی

    ملکی مین باش رزگاه مرتضی، دهقانی سلطانی مهدی، فارسی زاده حسین، باغانی علی. بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند در صنعت بانکداری. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(4 (پیاپی 19) ):119-138. Available from: https://sid.ir/paper/519295/fa

    IEEE: کپی

    مرتضی ملکی مین باش رزگاه، مهدی دهقانی سلطانی، حسین فارسی زاده، و علی باغانی، “بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند در صنعت بانکداری،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 4 (پیاپی 19) ، pp. 119–138، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/519295/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا