APA:
کپیعباسی، محمدرضا، ابراهیم پور، علیرضا، و عاملی، محمد. (1392). اثر ارزش ویژه نام و نشان تجاری شرکت های بیمه بر واکنش بیمه گذاران. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، 28(4 (مسلسل 112))، 81-104. SID. https://sid.ir/paper/100948/fa
Vancouver:
کپیعباسی محمدرضا، ابراهیم پور علیرضا، عاملی محمد. اثر ارزش ویژه نام و نشان تجاری شرکت های بیمه بر واکنش بیمه گذاران. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)[Internet]. 1392؛28(4 (مسلسل 112)):81-104. Available from: https://sid.ir/paper/100948/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا عباسی، علیرضا ابراهیم پور، و محمد عاملی، “اثر ارزش ویژه نام و نشان تجاری شرکت های بیمه بر واکنش بیمه گذاران،” پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، vol. 28، no. 4 (مسلسل 112)، pp. 81–104، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/100948/fa