APA:
کپیوظیفه دوست، حسین، و عماری، حسین. (1390). تعیین عوامل تاثیرگذار روی ارزش ویژه نام و نشان تجاری در صنعت شکلات ایران. مدیریت بازاریابی، 6(13)، 115-130. SID. https://sid.ir/paper/218848/fa
Vancouver:
کپیوظیفه دوست حسین، عماری حسین. تعیین عوامل تاثیرگذار روی ارزش ویژه نام و نشان تجاری در صنعت شکلات ایران. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1390؛6(13):115-130. Available from: https://sid.ir/paper/218848/fa
IEEE:
کپیحسین وظیفه دوست، و حسین عماری، “تعیین عوامل تاثیرگذار روی ارزش ویژه نام و نشان تجاری در صنعت شکلات ایران،” مدیریت بازاریابی، vol. 6، no. 13، pp. 115–130، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218848/fa