APA:
کپیبدری گرگری، رحیم، واحدی، شهرام، ادیب، یوسف، و شفیعی سورک، سینا. (1396). مقایسه اثربخشی روش های تدریس یادگیری مبتنی بر مساله و سخنرانی بر هیجان های پیشرفت تحصیلی. روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، 13(52)، 421-431. SID. https://sid.ir/paper/101466/fa
Vancouver:
کپیبدری گرگری رحیم، واحدی شهرام، ادیب یوسف، شفیعی سورک سینا. مقایسه اثربخشی روش های تدریس یادگیری مبتنی بر مساله و سخنرانی بر هیجان های پیشرفت تحصیلی. روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)[Internet]. 1396؛13(52):421-431. Available from: https://sid.ir/paper/101466/fa
IEEE:
کپیرحیم بدری گرگری، شهرام واحدی، یوسف ادیب، و سینا شفیعی سورک، “مقایسه اثربخشی روش های تدریس یادگیری مبتنی بر مساله و سخنرانی بر هیجان های پیشرفت تحصیلی،” روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، vol. 13، no. 52، pp. 421–431، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/101466/fa