APA:
کپیکرمانی، علی، بشرپور، سجاد، و نریمانی، محمد. (1401). اثربخشی آموزش رایانه ای مهارت های دیداری-حرکتی بر شدت نشانه های کودکان با اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی. سلامت روان کودک (روان کودک)، 9(3 )، 1-14. SID. https://sid.ir/paper/1120910/fa
Vancouver:
کپیکرمانی علی، بشرپور سجاد، نریمانی محمد. اثربخشی آموزش رایانه ای مهارت های دیداری-حرکتی بر شدت نشانه های کودکان با اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی. سلامت روان کودک (روان کودک)[Internet]. 1401؛9(3 ):1-14. Available from: https://sid.ir/paper/1120910/fa
IEEE:
کپیعلی کرمانی، سجاد بشرپور، و محمد نریمانی، “اثربخشی آموزش رایانه ای مهارت های دیداری-حرکتی بر شدت نشانه های کودکان با اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی،” سلامت روان کودک (روان کودک)، vol. 9، no. 3 ، pp. 1–14، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1120910/fa