APA:
کپیحسین چاری، مسعود، قزل بیگلو، فتانه، و جوکار، بهرام. (1398). تعامل معلم-دانش آموز و خودکارآمدی با سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه گری جهت گیری هدف. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 15(52 )، 45-85. SID. https://sid.ir/paper/112247/fa
Vancouver:
کپیحسین چاری مسعود، قزل بیگلو فتانه، جوکار بهرام. تعامل معلم-دانش آموز و خودکارآمدی با سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه گری جهت گیری هدف. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1398؛15(52 ):45-85. Available from: https://sid.ir/paper/112247/fa
IEEE:
کپیمسعود حسین چاری، فتانه قزل بیگلو، و بهرام جوکار، “تعامل معلم-دانش آموز و خودکارآمدی با سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه گری جهت گیری هدف،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 15، no. 52 ، pp. 45–85، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112247/fa