APA:
کپیخورشیدی، غلامحسین، بانویی، عارف، و سروی همپا، حسین. (1388). بررسی تاثیر متغیرهای ارزشی بر تمایل به خرید محصولات پاسخگوی (دوستدار) محیط. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 8(31)، 81-98. SID. https://sid.ir/paper/115552/fa
Vancouver:
کپیخورشیدی غلامحسین، بانویی عارف، سروی همپا حسین. بررسی تاثیر متغیرهای ارزشی بر تمایل به خرید محصولات پاسخگوی (دوستدار) محیط. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1388؛8(31):81-98. Available from: https://sid.ir/paper/115552/fa
IEEE:
کپیغلامحسین خورشیدی، عارف بانویی، و حسین سروی همپا، “بررسی تاثیر متغیرهای ارزشی بر تمایل به خرید محصولات پاسخگوی (دوستدار) محیط،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 8، no. 31، pp. 81–98، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115552/fa