Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مشخصات نشــریه/اطلاعات دوره

نتایج جستجو

2558

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

27

انتقال به صفحه

آرشیو

سال

دوره(شماره)

مشاهده شمارگان

مرکز اطلاعات علمی SID1
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
عنوان: 
نویسندگان: 

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    621
  • دوره: 

    8
  • شماره: 

    31
  • صفحات: 

    -
تعامل: 
  • استنادات: 

    8
  • بازدید: 

    4471
  • دانلود: 

    0
کلیدواژه: 
چکیده: 

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 4471

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 8 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
عنوان: 
نویسندگان: 

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    621
  • دوره: 

    8
  • شماره: 

    31
  • صفحات: 

    -
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    834
  • دانلود: 

    0
کلیدواژه: 
چکیده: 

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 834

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
عنوان: 
نویسندگان: 

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    621
  • دوره: 

    8
  • شماره: 

    31
  • صفحات: 

    -
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    2098
  • دانلود: 

    0
کلیدواژه: 
چکیده: 

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 2098

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1388
  • دوره: 

    8
  • شماره: 

    31
  • صفحات: 

    5-23
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1654
  • دانلود: 

    842
چکیده: 

موفقیت هر سازمان در گرو شناخت کامل محیط درونی و بیرونی بازار و تدوین راهبردهای بازاریابی متناسب با محیط است. از این رو در تحقیق حاضر محیط بیرونی که شامل جذابیت بازار و محیط درونی که شامل موقعیت رقابتی می شود، مورد بررسی قرار گرفته است. جذابیت بازار از بازارهای پر جاذبه تا کم جاذبه در تغییر است که در این تحقیق، بازارهایی که جذابیت بالایی دارند، بررسی شده اند. به علاوه، موقعیت رقابتی از قوی تا ضعیف می تواند در تغییر باشد که کلیه موقعیت های رقابتی شرکت ها و راهبردهای بازاریابی مرتبط به هر موقعیت رقابتی در این بررسی، مورد پژوهش قرار گرفته است. فهم راهبردهای بازاریابی در هر موقعیت رقابتی و در بازارهای جذاب، جزء اهداف تحقیق بوده است. پرسشنامه ای حاوی سوالات باز و بسته پاسخ بین 151 شرکت فعال در سه صنعت لبنیات، مواد پروتئینی و نوشیدنی ها که از زیر بخش های صنایع غذایی هستند، توزیع شد. فرض اصلی تحقیق این بوده است که کسب و کارها با قوی تر شدن موقعیت رقابتی، تمایل دارند از راهبردهای تهاجمی تری در بخش بازاریابی استفاده کنند و با کاهش موقعیت رقابتی، کسب و کارها از راهبردهای تدافعی و کاهشی استفاده خواهند کرد. نتایج تحقیق حاکی از آن است که با قوی تر شدن موقعیت رقابتی، شرکت ها ابتدا بر راهبردهای تدافعی و حفظ موقعیت تمرکز می کنند و استفاده از راهبردهای تهاجمی را در الویت دوم قرار می دهند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1654

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 842 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1388
  • دوره: 

    8
  • شماره: 

    31
  • صفحات: 

    25-42
تعامل: 
  • استنادات: 

    8
  • بازدید: 

    4489
  • دانلود: 

    1413
چکیده: 

امروزه بازاریابی داخلی به عنوان یک راهبرد برای اجرای برنامه های سازمان، شناخته شده است. مطالعات مربوط در این زمینه حاکی از آن است که فعالیت های بازاریابی داخلی از طریق نفوذ و ایجاد انگیزه در کارکنان رقابت پذیری سازمان را بهبود بخشیده و شایستگی ها را ارتقا می دهد. هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازار گرایی و عملکرد سازمانی است. در این تحقیق با استفاده از پرسشنامه هایی که آماده کرده به بررسی یک نمونه 100 تایی از مدیران و سرپرستان هتل ها در سطح شهر اصفهان پرداخته شد. در این راستا، بر اساس ادبیات تحقیق مدلی برای نشان دادن تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمانی طراحی و با استفاده از نرم افزار لیزرل مورد آزمون قرار گرفت. بر اساس نتایج حاصل از انجام تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامه، مشخص شد که بازاریابی داخلی از طریق بازارگرایی بر عملکرد سازمانی موثر است. در مدل مورد بررسی مقدار شاخص های برازش (GFI=0.98 و AGFI=0.97) نشان دهنده مناسب بودن مدل است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 4489

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1413 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 8 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1388
  • دوره: 

    8
  • شماره: 

    31
  • صفحات: 

    43-62
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    840
  • دانلود: 

    555
چکیده: 

سرآمدی بازاریابی، چارچوب جامعی از ارزش های محوری، معیارها و شاخص ها در تمامی ابعاد بازاریابی است، که به مدیران بازاریابی سازمان های فعال در صنایع گوناگون کمک می کند تا با ارزیابی مستمر فعالیت ها، رویه ها، فرآیندها و نتایج بازاریابی شان، نقاط قوت و حوزه های بهبود خود را شناسایی کرده و برای بهبود آنها، برنامه ریزی نمایند. علیرغم رایج بودن این مفهوم و وجود جوایزی در کشورهای مختلف با عنوان سرآمدی بازاریابی، تاکنون مطالعات نظری جامع و مانعی در این حوزه انجام نشده است و خلا وجود الگویی علمی و معتبر در این حوزه شدیدا احساس می شود. هدف اصلی این تحقیق مفهوم پردازی سرآمدی بازاریابی در شرکت های فعال در صنایع تولیدی ایران بود که در آن ضمن مشخص کردن ارزش های محوری سرآمدی بازاریابی، معیارهایی جهت ارزیابی عملکرد و برنامه ریزی بهبود درحوزه بازاریابی ارایه گردید. همچنین روابط مفهومی میان معیارها تعیین گردید.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 840

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 555 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1388
  • دوره: 

    8
  • شماره: 

    31
  • صفحات: 

    63-79
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    1731
  • دانلود: 

    328
چکیده: 

شرکت های پیشرو در ارایه خدمات به درستی می دانند که برای بقا و رشد در محیط به شدت رقابتی امروز ناچارند به طور مداوم به رصد کیفیت خدماتی بپردازند که به مشتریان شان ارایه می دهند. به درستی این یک راهبرد برای آن هاست که با بازخورد گرفتن از مشتریان به عنوان مهم ترین عامل در صعود یا سقوط شان از جایگاه رقابتی، به تثبیت و اعتلای موقعیت شان بپردازند. در این راستا مدل های مبتنی بر ادراک و انتظار مشتری از جایگاه ویژه ای در بررسی کیفیت خدمات برخوردارند که به طور گسترده ای در دامنه متفاوتی از شرکت های خدماتی از آن ها استفاده می شود. پژوهش حاضر با به کارگیری شبکه های عصبی مصنوعی به عنوان یک ابزار قدرت مند در پردازش اطلاعات غیرخطی، به بررسی مقایسه ای مدل های فوق در صنعت هتل داری به عنوان یک صنعت پیشروی خدماتی می پردازد. نتایج نشان داد که شبکه های عصبی مصنوعی با استفاده از داده های جمع آوری شده توسط مدل سروکوال وزنی نسبت به مدل های دیگر، با دقت بیشتری قادر به ارزیابی کیفیت خدمات و پیش بینی رضایت مندی مشتریان است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1731

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 328 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 3
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1388
  • دوره: 

    8
  • شماره: 

    31
  • صفحات: 

    81-98
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    1210
  • دانلود: 

    546
چکیده: 

یکی از نگرانی های عمده جوامع در چند دهه اخیر، آلودگی های گسترده زیست محیطی است که بخش عمده ای از آن ناشی از رفتار مصرف کنندگان در فرآیند اکتساب، مصرف و کنارگذاری محصولات غیرپاسخگو به محیط است. در این مطالعه با استفاده از مدل "تمایل به خرید محصول پاسخگوی محیط" (یا خرید محصولات دوستدار محیط) ارتباط زنجیره ای بین ارزش های مصرف کنندگان، نگرش های آنان نسبت به پیامدهای محیطی و فردی محصولات دوستدار محیط و تمایل خرید این محصولات را بررسی کرده ایم. داده های موردنظر با استفاده از پرسش نامه جمع آوری شده و روابط بین متغیرهای مدل با استفاده از روش تحلیل مسیر مورد آزمون قرار گرفتند. رابطه سلسله مراتبی از ارزش های فرد به نگرش های مرتبط با یک محصول خاص (در این مطالعه دو نوع نوشابه، با بطری های قابل بازیافت و بطری های یک بار مصرف)، و نگرش های مربوط به تمایل به خرید محصول، مورد تایید قرار گرفت. طبق تحلیل های انجام شده نه تنها پیامدهای فردی یک محصول، بلکه پیامدهای محیطی مترتب بر یک محصول نیز در پیش بینی خرید آن موثر است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1210

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 546 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

قره چه منیژه | مرادی رضا

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1388
  • دوره: 

    8
  • شماره: 

    31
  • صفحات: 

    99-117
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1263
  • دانلود: 

    664
چکیده: 

پیشبرد اهداف توسعه اقتصادی – اجتماعی کشور با حصول اطمینان از تداوم کسب و تامین منابع ارزی موردنیاز محقق می شود. با توجه به تاکید برنامه های توسعه بر خلاصی از اقتصاد تک محصولی و تشویق صادرات غیرنفتی لازم است بررسی های گسترده ای به منظور شناخت و استفاده از برتری های نسبی بالقوه کشور در عرصه های مختلف تولیدی و صنعتی به عمل آید.صنعت کفش و دمپایی ایران از جمله صنایع کشور است که دارای مزیت رقابتی بالا می باشد و با وجود مقبولیت و مطلوبیت دیرینه چرم ایران در سطح جهانی از (جهت کیفیت و مرغوبیت) متاسفانه در سال های اخیر به اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفته و از این رو به تدریج جایگاه شایسته خود را از دست داده است. بنابراین در تحقیق حاضر سعی شده تا با توجه به مزیت های نسبی بالایی که این صنعت در کشور دارد، شیوه مناسب دستیابی به مزیت رقابتی در این صنعت با توجه به راهبردهای رقابتی پورتر مورد بررسی قرار گیرد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1263

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 664 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 3
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1388
  • دوره: 

    8
  • شماره: 

    31
  • صفحات: 

    119-138
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    4834
  • دانلود: 

    1688
چکیده: 

بشر همواره درصدد بوده با توجه به محدودیت های زمان و مکان خود، از منابع در دسترس حداکثر استفاده را ببرد. در این مقاله با تاکید بر ارزش افزوده، شاخص های بهره وری جزیی و کلی "در مرکز بهمن موتور تهران" اندازه گیری شدند. در این راستا، علاوه بر نرم افزاری دینامیک، طراحی شده که از کار برگ های استاندارد مرکز ملی بهره وری ایران در زمینه اندازه گیری شاخص های بهره وری واحدهای صنعتی استفاده شد.در این نرم افزار، 46 نسبت بهره وری محاسبه و تجزیه و تحلیل شدند. به منظور ارزیابی و تحلیل این شاخص ها نیز از دو معیار مقایسه ای استفاده شد که معیار اول مقایسه نسبت ها با روند گذشته سازمان و معیار دوم مقایسه نسبت ها با میزان این نسبت ها در صنعت کشور بود. با رسم نمودارهای تحلیلی و مقایسه ای و استفاده از میانگین هندسی، روند رشد این شاخص ها در سازمان و صنعت کشور مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. به منظور انتخاب رویکرد مناسب برای بهبود بهره وری، با استفاده از رگرسیون چندگانه، تاثیر متغیرهای مستقل (شاخص های بهره وری جزیی) بر متغیر وابسته (بهره وری کل) تعیین و اولویت بندی شد و رویکرد مناسب برای بهبود بهره وری در مرکز بهمن موتور تعیین گردید.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 4834

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1688 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1388
  • دوره: 

    8
  • شماره: 

    31
  • صفحات: 

    139-157
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    1361
  • دانلود: 

    640
چکیده: 

بیمارستان به عنوان یک واحد اقتصادی، برای استفاده بهینه از منابع موجود، ناگزیر از به کارگیری تجزیه و تحلیل های کارآیی می باشد. داشتن سطح بالایی از کارآیی با بهبود عملیات و استفاده بهینه از امکانات، موفقیت بیمارستان ها را در دستیابی به اهدافشان تضمین می کند.رویکرد تحلیل پوششی داده ها (DEA) به عنوان یک ابزار پژوهشی برای تحلیل عملکرد کارآیی فنی مورد استفاده قرار می گیرد. در این پژوهش از این روش برای اندازه گیری کارآیی خدمات درمانی 16 بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و تعیین بیمارستان های کارا و ناکارآ و رتبه بندی آن ها طی سال های 1384-1386 استفاده شده است. یافته های تحقیق نشان می دهد در سال 1384، 75/43 درصد، در سال 1385، 25/31 درصد و در سال 1386، 5/37 درصد از بیمارستان ها کارآ بودند. نتایج تحقیق به پیشنهاداتی برای بهبود کارآیی بیمارستان های ناکارا از طریق صرفه جویی های بالقوه در منابع به میزان 44/62 درصد در زیربنا و 88/43 درصد در تعداد تخت فعال و 15/37 درصد در تعداد پزشک و 58/38 درصد در تعداد پیراپزشک رسید.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1361

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 640 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

گیلانی نیا شهرام

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1388
  • دوره: 

    8
  • شماره: 

    31
  • صفحات: 

    159-178
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    2113
  • دانلود: 

    815
چکیده: 

در صنعت ساخت و ساز ایران در مقایسه با سایر صنایع، حوادث و اتفاقات بیش تری رخ می دهد. به عنوان اولین گام در جهت کاهش حوادث شغلی مسوولین ساخت و ساز ایران به دست اندرکاران این امر پیشنهاد کرده اند تا به جای استفاده از روش های سنتی در پرداخت حقوق کارکنان شاغل در پروژه های ساخت و ساز از روش دستمزد کیفی استفاده کنند. ارزیابی طرح های حفاظت و ایمنی یک وظیفه عمده است که برعهده مدیران پروژه گذاشته شده است. اما اجرای عملی روش دستمزد کیفی یک وظیفه مشکل و چالش برانگیز است. هدف این پژوهش ارایه ابزاری است که سبب سهولت اجرای آن شود. در این تحقیق الگوی شاخص سه مرحله ای برای ارزیابی خطرات حوادث بالقوه موجود در پروژه های ساختمان سازی استفاده شده است، و سوال اساسی این است که آیا سامانه ایمنی پیشنهاد شده پیمانکاران برای مقابله با خطرات حوادث اصلی موجود در پروژه مناسب است. این الگو به عنوان یک سامانه پشتیبانی تصمیم گیری (DSS) عمل می کند. نتیجه پژوهش حاضر نشان می دهد که اجرای الگوی دستمزد کیفی با الگوریتم پیشنهادی از میزان حوادث در پروژه های ساخت و ساز کشور ایران خواهد کاست.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 2113

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 815 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1388
  • دوره: 

    8
  • شماره: 

    31
  • صفحات: 

    179-196
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    2491
  • دانلود: 

    857
چکیده: 

منابع در دسترس سازمان ها محدود است، متاسفانه اغلب شرکت ها و موسسات به دلیل فقدان اولویت بندی مناسب در شاخصه ها و معیارها، قادر به تعیین ترتیب درست محصولات جهت تخصیص منابع نمی باشند و در پی آن بسیاری از منابع موجود خود را از دست می دهند. در دنیای امروز اغلب مسایلی که برای تصمیم گیری به مدیران عرضه می شود و حتی مسایل روزمره هر یک از ما دارای ابعاد متنوعی است و با چند معیار فرموله می شود. در این مقاله پس از جمع آوری داده ها و اطلاعات توسط مصاحبه ابتدا با استفاده از تجزیه و تحلیل های مبتنی بر فنون MADM  فازی ماتریس تصمیم را تشکیل داده و سپس با استفاده از دو روش TOPSIS و ELECTRE، به صورت فازی محصولات کارخانه چینی مقصود مشهد جهت اولویت بندی و رتبه بندی تحلیل شده اند. با مشاهده نتایج روش های ادغام و تخصیص خطی و همچنین نتایج روش TOPSIS و ELECTRE به این نتیجه رسیدیم که برای شرکت مورد بررسی، از بین این دو روش نتایج روش ELECTRE با نتایج روش های ادغام یکی بوده و تفاوتی ندارند. از این رو روش ELECTRE بهتر از روش TOPSIS عمل کرده و نتایج قابل قبول تری ارایه می دهد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 2491

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 857 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 5