مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

980
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

670
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارتباط توزیع قدرت میان واحدهای بازاریابی و فروش با عملکرد تجاری

صفحات

 صفحه شروع 105 | صفحه پایان 122

چکیده

 بررسی رابطه بین چگونگی توزیع قدرت تصمیم گیری میان واحدهای بازاریابی و فروش با عملکرد تجاری شرکت مهم ترین هدف این پژوهش است که با توزیع پرسشنامه در میان مدیران بازاریابی و فروش 62 شرکت تولیدکننده در صنایع مواد غذایی, دارویی و شیمیایی پذیرفته شده در سازمان بورس اوراق بهادار انجام گردیده است. یافته های پژوهش نشان داد که بین متغیر چگونگی توزیع قدرت تصمیم گیری میان واحد های بازاریابی و فروش با متغیرهای همکاری و تعامل میان واحدهای بازاریابی و فروش, فرهنگ مشتری مداری, ایجاد ارزش برای مشتریان و نهایتاً عملکرد تجاری شرکت ها رابطه مثبت معنی داری وجود دارد. از سوی دیگر بین متغیر چگونگی توزیع قدرت تصمیم گیری میان واحدهای بازاریابی و فروش با وضوح نقش های عملیاتی بازاریابی و فروش رابطه ی منفی و معنی داری وجود دارد. نتایج این پژوهش, همچنین نشان داد که بین ایجاد ارزش برای مشتریان با عملکرد تجاری شرکت رابطه ی مثبت معنی داری وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    قاضی زاده، مصطفی، بیگی نیا، عبدالرضا، و روشن قیاسی، رقیه. (1394). ارتباط توزیع قدرت میان واحدهای بازاریابی و فروش با عملکرد تجاری. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 14(1 (پیاپی 21) )، 105-122. SID. https://sid.ir/paper/115577/fa

    Vancouver: کپی

    قاضی زاده مصطفی، بیگی نیا عبدالرضا، روشن قیاسی رقیه. ارتباط توزیع قدرت میان واحدهای بازاریابی و فروش با عملکرد تجاری. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1394؛14(1 (پیاپی 21) ):105-122. Available from: https://sid.ir/paper/115577/fa

    IEEE: کپی

    مصطفی قاضی زاده، عبدالرضا بیگی نیا، و رقیه روشن قیاسی، “ارتباط توزیع قدرت میان واحدهای بازاریابی و فروش با عملکرد تجاری،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 14، no. 1 (پیاپی 21) ، pp. 105–122، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115577/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button