APA:
کپیفیض، داوود، زارعی، عظیم اله، و اشرفی، فاطمه. (1394). تأثیر طراحی بسته بندی بر انتخاب مصرف کنندگان. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 14(1 (پیاپی 21) )، 175-194. SID. https://sid.ir/paper/115581/fa
Vancouver:
کپیفیض داوود، زارعی عظیم اله، اشرفی فاطمه. تأثیر طراحی بسته بندی بر انتخاب مصرف کنندگان. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1394؛14(1 (پیاپی 21) ):175-194. Available from: https://sid.ir/paper/115581/fa
IEEE:
کپیداوود فیض، عظیم اله زارعی، و فاطمه اشرفی، “تأثیر طراحی بسته بندی بر انتخاب مصرف کنندگان،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 14، no. 1 (پیاپی 21) ، pp. 175–194، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115581/fa