APA:
کپیعمرانی، صغرا، فردانش، هاشم، ابراهیم زاده، عیسی، سرمدی، محمدرضا، و رضایی، منصور. (1391). مقایسه تاثیر دو روش آموزش مبتنی بر سخنرانی و آموزش الکترونیک با الگوی Merrill و Reigeluth بر یادگیری و انگیزش مشمولین آموزش مداوم پزشکی. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، 9(2)، 143-152. SID. https://sid.ir/paper/116909/fa
Vancouver:
کپیعمرانی صغرا، فردانش هاشم، ابراهیم زاده عیسی، سرمدی محمدرضا، رضایی منصور. مقایسه تاثیر دو روش آموزش مبتنی بر سخنرانی و آموزش الکترونیک با الگوی Merrill و Reigeluth بر یادگیری و انگیزش مشمولین آموزش مداوم پزشکی. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)[Internet]. 1391؛9(2):143-152. Available from: https://sid.ir/paper/116909/fa
IEEE:
کپیصغرا عمرانی، هاشم فردانش، عیسی ابراهیم زاده، محمدرضا سرمدی، و منصور رضایی، “مقایسه تاثیر دو روش آموزش مبتنی بر سخنرانی و آموزش الکترونیک با الگوی Merrill و Reigeluth بر یادگیری و انگیزش مشمولین آموزش مداوم پزشکی،” گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، vol. 9، no. 2، pp. 143–152، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/116909/fa