APA:
کپیفخرموحدی، علی، صادقی، سجاد، و یوسف پور، محدثه. (1393). بررسی تاثیر رفتار مدرسین بر میزان یادگیری بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، 11(4 )، 523-533. SID. https://sid.ir/paper/116922/fa
Vancouver:
کپیفخرموحدی علی، صادقی سجاد، یوسف پور محدثه. بررسی تاثیر رفتار مدرسین بر میزان یادگیری بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)[Internet]. 1393؛11(4 ):523-533. Available from: https://sid.ir/paper/116922/fa
IEEE:
کپیعلی فخرموحدی، سجاد صادقی، و محدثه یوسف پور، “بررسی تاثیر رفتار مدرسین بر میزان یادگیری بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری،” گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، vol. 11، no. 4 ، pp. 523–533، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/116922/fa