APA:
کپیمیرزایی، حسین، و امینی، سعیده. (1385). تحلیل محتوای پیامهای بازرگانی تلویزیونی با تاکید بر طبقه اجتماعی و سبک زندگی. مطالعات فرهنگی و ارتباطات، 2(6)، 135-153. SID. https://sid.ir/paper/118266/fa
Vancouver:
کپیمیرزایی حسین، امینی سعیده. تحلیل محتوای پیامهای بازرگانی تلویزیونی با تاکید بر طبقه اجتماعی و سبک زندگی. مطالعات فرهنگی و ارتباطات[Internet]. 1385؛2(6):135-153. Available from: https://sid.ir/paper/118266/fa
IEEE:
کپیحسین میرزایی، و سعیده امینی، “تحلیل محتوای پیامهای بازرگانی تلویزیونی با تاکید بر طبقه اجتماعی و سبک زندگی،” مطالعات فرهنگی و ارتباطات، vol. 2، no. 6، pp. 135–153، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/118266/fa