APA:
کپیصدفی، ذبیح اله، و محسنی تبریزی، علیرضا. (1392). تبیین روانشناختی اجتماعی علل و آثار اقناع رسانه ای بررسی عوامل موثر بر تمایل مخاطبان به استفاده از تبلیغات و پیام های تجاری اینترنتی و ماهواره ای در تصمیم گیری ها و کنش های اقتصادی در شهر زنجان. مطالعات علوم اجتماعی ایران، 10(38)، 100-125. SID. https://sid.ir/paper/255037/fa
Vancouver:
کپیصدفی ذبیح اله، محسنی تبریزی علیرضا. تبیین روانشناختی اجتماعی علل و آثار اقناع رسانه ای بررسی عوامل موثر بر تمایل مخاطبان به استفاده از تبلیغات و پیام های تجاری اینترنتی و ماهواره ای در تصمیم گیری ها و کنش های اقتصادی در شهر زنجان. مطالعات علوم اجتماعی ایران[Internet]. 1392؛10(38):100-125. Available from: https://sid.ir/paper/255037/fa
IEEE:
کپیذبیح اله صدفی، و علیرضا محسنی تبریزی، “تبیین روانشناختی اجتماعی علل و آثار اقناع رسانه ای بررسی عوامل موثر بر تمایل مخاطبان به استفاده از تبلیغات و پیام های تجاری اینترنتی و ماهواره ای در تصمیم گیری ها و کنش های اقتصادی در شهر زنجان،” مطالعات علوم اجتماعی ایران، vol. 10، no. 38، pp. 100–125، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255037/fa