APA:
کپیشهنیایی، عیسی، حسن پورقروقچی، اسماعیل، محبی، سراج الدین، و باقری، مهدی. (1398). الگوی انگیزه های مصرف برند لوکس با تاکید بر انگیزه های اخلاقی و روانشناختی. اخلاق در علوم و فناوری، 14(5 (ویژه نامه 02))، 178-185. SID. https://sid.ir/paper/122866/fa
Vancouver:
کپیشهنیایی عیسی، حسن پورقروقچی اسماعیل، محبی سراج الدین، باقری مهدی. الگوی انگیزه های مصرف برند لوکس با تاکید بر انگیزه های اخلاقی و روانشناختی. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1398؛14(5 (ویژه نامه 02)):178-185. Available from: https://sid.ir/paper/122866/fa
IEEE:
کپیعیسی شهنیایی، اسماعیل حسن پورقروقچی، سراج الدین محبی، و مهدی باقری، “الگوی انگیزه های مصرف برند لوکس با تاکید بر انگیزه های اخلاقی و روانشناختی،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 14، no. 5 (ویژه نامه 02)، pp. 178–185، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/122866/fa