APA:
کپیداستانپور، طیبه، کرم علیان، حسن، سرمدی، محمدرضا، و فرج الهی، مهران. (1396). بررسی انطباق عناصر برنامه درسی مقطع کارشناسی نظام یادگیری الکترونیکی با آموزه های رویکرد سازنده گرایی از دیدگاه استادان و دانشجویان دانشگاه پیام نور. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 14(28 (پیاپی 55) )، 101-111. SID. https://sid.ir/paper/127204/fa
Vancouver:
کپیداستانپور طیبه، کرم علیان حسن، سرمدی محمدرضا، فرج الهی مهران. بررسی انطباق عناصر برنامه درسی مقطع کارشناسی نظام یادگیری الکترونیکی با آموزه های رویکرد سازنده گرایی از دیدگاه استادان و دانشجویان دانشگاه پیام نور. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1396؛14(28 (پیاپی 55) ):101-111. Available from: https://sid.ir/paper/127204/fa
IEEE:
کپیطیبه داستانپور، حسن کرم علیان، محمدرضا سرمدی، و مهران فرج الهی، “بررسی انطباق عناصر برنامه درسی مقطع کارشناسی نظام یادگیری الکترونیکی با آموزه های رویکرد سازنده گرایی از دیدگاه استادان و دانشجویان دانشگاه پیام نور،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 14، no. 28 (پیاپی 55) ، pp. 101–111، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127204/fa