APA:
کپینوبخت، مریم، عابدی، حیدرعلی، و الهی، نسرین. (1395). بررسی تاثیر کاربرد الگوی تدریس مشارکت حرفه ای مراقبت محور بر بعد روانی حرکتی صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 13(22 (پیاپی 49))، 61-69. SID. https://sid.ir/paper/127310/fa
Vancouver:
کپینوبخت مریم، عابدی حیدرعلی، الهی نسرین. بررسی تاثیر کاربرد الگوی تدریس مشارکت حرفه ای مراقبت محور بر بعد روانی حرکتی صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1395؛13(22 (پیاپی 49)):61-69. Available from: https://sid.ir/paper/127310/fa
IEEE:
کپیمریم نوبخت، حیدرعلی عابدی، و نسرین الهی، “بررسی تاثیر کاربرد الگوی تدریس مشارکت حرفه ای مراقبت محور بر بعد روانی حرکتی صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 13، no. 22 (پیاپی 49)، pp. 61–69، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127310/fa