APA:
کپیترک زاده، جعفر، ناصری جهرمی، رضا، و رحمانی، هادی. (1392). شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی معیاری مهارت های تدریس اعضای هیات علمی بر مبنای الگوی شغل و شاغل مطالعه موردی: دانشگاه شیراز. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 10(11 (پیاپی 38))، 86-102. SID. https://sid.ir/paper/127367/fa
Vancouver:
کپیترک زاده جعفر، ناصری جهرمی رضا، رحمانی هادی. شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی معیاری مهارت های تدریس اعضای هیات علمی بر مبنای الگوی شغل و شاغل مطالعه موردی: دانشگاه شیراز. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1392؛10(11 (پیاپی 38)):86-102. Available from: https://sid.ir/paper/127367/fa
IEEE:
کپیجعفر ترک زاده، رضا ناصری جهرمی، و هادی رحمانی، “شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی معیاری مهارت های تدریس اعضای هیات علمی بر مبنای الگوی شغل و شاغل مطالعه موردی: دانشگاه شیراز،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 10، no. 11 (پیاپی 38)، pp. 86–102، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127367/fa