مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,211
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

778
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری و مطالعه بر میزان یادگیری و یادداری درس فیزیک دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان شهرستان گمیشان سال تحصیلی 92-91

صفحات

 صفحه شروع 22 | صفحه پایان 32

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مفیدی، صفیه، و بیانی، علی اصغر. (1394). بررسی تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری و مطالعه بر میزان یادگیری و یادداری درس فیزیک دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان شهرستان گمیشان سال تحصیلی 92-91. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 12(19 (پیاپی 46))، 22-32. SID. https://sid.ir/paper/127379/fa

    Vancouver: کپی

    مفیدی صفیه، بیانی علی اصغر. بررسی تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری و مطالعه بر میزان یادگیری و یادداری درس فیزیک دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان شهرستان گمیشان سال تحصیلی 92-91. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1394؛12(19 (پیاپی 46)):22-32. Available from: https://sid.ir/paper/127379/fa

    IEEE: کپی

    صفیه مفیدی، و علی اصغر بیانی، “بررسی تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری و مطالعه بر میزان یادگیری و یادداری درس فیزیک دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان شهرستان گمیشان سال تحصیلی 92-91،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 12، no. 19 (پیاپی 46)، pp. 22–32، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127379/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button