APA:
کپینوروزی، سپیده، مهرمحمدی، محمود، ریحانی، ابراهیم، فردانش، هاشم، و ایمانی نایینی، محسن. (1396). اصلاح برخی بدفهمی های دانشی و باوری دانش آموزان پایه سوم ابتدایی بر مبنای چهارچوب های حل مساله شونفلد و گانیه. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 14(26 (پیاپی 53))، 17-26. SID. https://sid.ir/paper/127533/fa
Vancouver:
کپینوروزی سپیده، مهرمحمدی محمود، ریحانی ابراهیم، فردانش هاشم، ایمانی نایینی محسن. اصلاح برخی بدفهمی های دانشی و باوری دانش آموزان پایه سوم ابتدایی بر مبنای چهارچوب های حل مساله شونفلد و گانیه. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1396؛14(26 (پیاپی 53)):17-26. Available from: https://sid.ir/paper/127533/fa
IEEE:
کپیسپیده نوروزی، محمود مهرمحمدی، ابراهیم ریحانی، هاشم فردانش، و محسن ایمانی نایینی، “اصلاح برخی بدفهمی های دانشی و باوری دانش آموزان پایه سوم ابتدایی بر مبنای چهارچوب های حل مساله شونفلد و گانیه،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 14، no. 26 (پیاپی 53)، pp. 17–26، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127533/fa